Telephone - module 1

Je eigen sterktes en zwaktes kennen op vlak van communicatie is onontbeerlijk om een betere werknemer te worden. Deze opleiding leert je om via het Insights-model je eigen persoonlijkheidstype en dat van anderen te herkennen.

€279.00/Persoon

Deze opleiding kan zowel klassikaal, online als blended worden gegeven.

Taal: NL

Deze opleiding maakt deel uit van een 4-delig traject, maar kan ook afzonderlijk worden gevolgd.


Leer de kunst van het luisteren

Het doel van deze opleiding is om werknemers in een callcenter comfortabel te maken met potentiële klanten aan de telefoon. Je leert niet alleen hoe je je kan afstemmen op de klant, je probeert ook een klantgerichte relatie op te bouwen tijdens een gesprek.


Programma:

• Voorstelling van het Insights-model

• De betekenis van de psychologische voorkeuren

• Identificatie van jouw Insights-stijl

• Herkennen van de persoonlijkheidsstijl van de ander

• Hoe pas ik mij aan de stijl van de ander?

• Hoe leer ik efficiënter te communiceren?

• Hoe kan ik de relatie met een klant verbeteren?

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded. Reload 🗙